viernes, 24 de agosto de 2007

Balcons per fantasmes

Aquesta es una altre curiositat de Pineda de Mar.
Es troba a la Avda. Montserrat, i jo em vaig adonar ja farà ben bé 16 o 17 anys, peró de ben segur que hi ha molta gent que mai si ha fitxat.
Com es pot veure, aquests balcons no poden ser utilitzats per ningú ( a no ser que sigui un fastasma).
Ja se que molts, igual que jo, podeu pensar que de fantasmes el món es ple.
Em refereixo al tipus dels que porten la flasada i les cadenes.
Per cert ara a Pineda de Mar és la Festa Major i per tant a mi em toca més feina.
Si feu un clik a la imatge, s'ampliarà
i així veureu millor els detalls.

3 comentarios:

Bruguers dijo...

Em van passar un e-mail amb pífies i una era així. El que no se si és Pineda o qualsevol altre indret.
Nosaltres vam riure molt pensant amb el BURROOOOO que ho va planificar i BURROS també els veïns si no ho han denunciat enérgicament.

garmir dijo...

Hola:
Que detallista ets , jo aquestes coses no les veuria.Tens molta concentració.

intoku dijo...

Però una part del balcó si que és transitable no?