sábado, 4 de agosto de 2007

Argentina tocada per la mà de Deu


03-AGO 07

Els metges d' un hospital de Buenos Aires donen per morta a una nena que acavaba de neixer, despres de 40 minuts de reanimació sense exit. Els empleats del tanatori no donaben crédit. El bebé va estar més de tres hores a l' interior de una càmara frigorífica, i de sobte va començar a plorar. Els seu pare ja estaba preparant els papers de la defunció. Els responsables de l' hospital no tenen idea de qué ha pogut passar. La nena i com no, es dirà Brisa Milagros. Igual de perpletxes sigueixen a una clínica privada del país. El dimecres un home va començar a respirar poc abants del seu velatori.

3 comentarios:

Bruguers dijo...

És tot tan surrealista. Divendres passat una bén coneguda meva, embarassada de 6 mesos, va tenir contraccions. Quan va arribar a l'hospital va tenir una nena petitíssima i al cap d'unes hores se li va morir als braços. Ho vaig trobar molt trist i a la vegada de difícil recuperació psicològica. Jo que sóc mare, m'estimaria més no haver vist la meva filla si el seu destí era morir-se inmediatament. Hagúes estat un abortament molt difícil i dur, però sense rostre ni certificat de neixament.
Les teves notícies, son la cara amable. M'agraden.

garmir dijo...

Hola:
La vida és un misteri , molts cops pensem que Déu existeix , altres no. A mi m´agrada pensar que existeix, peró quan llegeixes el que ha escrit Bruguers tambè t´ho preguntés. Un ésser salvat, un altre no. Peró penso que Déu existeix, de totes maneres.

´´ dijo...

La naturaleza no es moral , en ocasiones nos trata bien y en otras se pasa mucho , la gente que cree en Dios supongo que le busca un significado , pero no es mi caso .