martes, 26 de junio de 2007

La gent pensa el que diu?

Ahir als matins de Tv3 i de passada vaig sentit un comentari sobre els militars morts al Liban: "Ells ja sabien al que s' exposaven".
Jo personalment ho trobo fred, despreciable i de molt mal gust.
En aquesta societat (la qual s' esta tornan bastant hipócrita) hi han qui es queden tant panxos al fer aquests comentaris.
Per aquesta regla de tres sobre els inmigrants que moren a les aigües en pateres o cayucos, el seu comentari seria: "Ells ja sabien al que s' exposaven" o sobre les victimes inocents d' accidents de transit causats per conductors beguts, també manifestarien que: "Ells ja sabien al que s' exposaven". Sobre els estudiants d' instituts americans que un día s' han creuat amb un company assessí que els dispara per ser recordat, és facil: "Ells ja sabien al que s' exposaven".

Que us sembla?

4 comentarios:

Bruguers dijo...

Sento aquestes morts de diferent forma de la que sento quan són civils, no puc fer-hi més. Els/les militars han escollit aquesta professió, jo no la contemplo com sortida per trobar feina estable, per tant quan accedeixen a l'exèrcit ja saben que potser es jugaran la vida. El que seria bó fora que no haguéssin de fer cap missió. Tinc un conegut mecànic militar d'aviació que ha marxat de servei a l'Afganistà uns dies únicament per convalidar-los i retirar-se abans d'hora.
Tampoc em sembla bé que es frivolitzi amb les seves morts a cap tertulia, però també trobo que s'en fa un gra massa en algunes teles.
Bona nit!

MC dijo...

a la mort ens hi exposem tots des del dia en què neixem... penso.

Anónimo dijo...

Una mort és motiu de dolor per algú,sigui civil o no.Hauríem de tenir una mica de respecte per les famílies que estan patin en aquests moments.

garmir dijo...

La mort fa molta por, penseu durant un instant, "és un fet, que amb tota seguretat , ens arribará".
A mi sempre em porta a reflexionar sobre religió, si no hi ha res després de la mort, res no té sentit, és tot buit, només som un parentési entre abans que no existiem i després que no existirem. Em possa neguitós la mort.Prefereixo pensar que hi ha vida després de la mort.
Que Déu ampari, els soldats caiguts.