viernes, 2 de noviembre de 2007

Mangamania a L' Hospitalet

Una bona colla de gent jove disfressada i el carnestoltes no és fins al febrer!! Que ha pasat?

Sí, un any més, el saló del Manga i el que va disfressat té l' entrada gratuïta.
Avuí a estat el meu fill i ha comentat que estava plè de gom a gom i no es podia ni caminar.



Això m' ha fet recordar la meva infantessa quan esperava l' arribada a la llibreria dels nous fascicles d' "El Guerrero del antifaz" o de "Roberto Alcazar y Pedrín". Després una altra cosa era convèncer al meu pare a que em donés les poques pessetes que costaven. Van ser les meves primeres lectures. Jo les devorava i les vaig gaudir molt.

5 comentarios:

´´ dijo...

el mundo del comic es apasionante , mis preferidos son los de linea clara europea , tintin , asterix ... tambien algo de batman y alguno italiano . En España el comic no tiene el prestigio que tiene en francia donde se considera un genero de gran categoria y hay criticas en los diarios , aqui solo el Avui hace criticas de comics de forma habitual .

garmir dijo...

Hola Salva:
El Guerrero del Antifaz jo també el llegia de petitet, m´agradava molt, m´has fet recordar temps positius.

MC dijo...

ostres ostres... de tant en tant encara agafo un llapis i tinta xina i de tant em poso a dibuixar, algú recorda la revista "Gargots" que haviem fet a Malgrat quatre locus?

FRANCESC CAYETANO dijo...

Jo em vaig llegit els 20 toms de las Nuevas Aventuras del Guerrero del Antifaz i 5 més de les antigues. O sigui tot. Amb el meu germà i el meu cosí jugaven a ser els personatges: El Guerrero, Don Luís i el jove ara no me'n recordo del seu nom...
Reconec que amb la perspectiva del temps el comic és molt fatxa, però de nen m'encantava...
Gràcies Salva per recordar-ho!

Anónimo dijo...

Habría que potenciar un poco más el género, pero vamos a ver: (y habla uno que tiene 1500 de spiderman), tu vas a una libreria de por ahí y tienen comics de mierda para niñatos como yo era antes y que no valen un puto duro (de calidad, porque no bajan de los 3 euros), ahora bien, te vas a una libreria especializada (norma comics - parada arc de triomf de bcn) y encuentras calidad...... a precio de oro! (vease WATCHMEN 35 euros), eso si, con una edición de lujo.
- No sería más inteligente, vender el cómic de calidad a un formato asequible para el público, y no a precios más caros que una puta novela del DAn BROW?